det finaste jag vet
2012-09-05; 10:21:00

jag gjorde efterrätt!! tarteletter med riktig vaniljkräm och bär.
efter middagen cyklade erik och jag ner till min favoritskog.

skulle kunna bo i den här skogen, om världen var utan ormar.den är så himlahimla mysig.



en trevlig kväll i torekov.vill ha flera såna kvällar.
1