sen kom maj juni och juli

2017-02-06; 22:05:32

Jag skaffade mig kortare hår och åkte båt en perfekt dag.
Jag klappade för första gången på en fågel och picknickade med nicopico.
Hade en intensiv falafelperiod och tränade med Emilia.
Jag åkte på lajv med 70-talshår och återförenades med systern min.
Byggde på modell och invigde Johannas lägenhet.
Jag klappade på fina gamla bussar och grämde mig över vattenskadesituationen.
Försökte se det roliga i det hela, med renoveringen (!!), samt åkte på kryssning med bl a dessa coolingar.
Hängde på berg med bra folk och blev klar med sista projektet för terminen.
Gick på både golf- och hästhoppstävling på en och samma helg.
For till Skå och 40-talet för tredje året i rad och var snygg som fan.
Ebba och Martin matchade på skolan och jag kamoflerade en stol.
Jag hostade midsommar för andra året i rad, denna gång ute på Örskär.
Cyklade i stan och hade dejtkväll med nico.
Vart helt såld på bibimbap + denna hundvalp.
For till gotland för att fira farmor och passade på att idyll-picknicka med Ebba.
Var rolig på instagram med min "livet på en raukmacka"-bild och åt körsbär direkt från grenen.
Jag hälsade på grannkatterna och jobbade på Fint och Fult.
Jag letade pokemons med johanna och åkte på vackra grusvägar.
0