nattsliga problem

2013-04-23; 02:01:39

från min och emmas fotopromenad
 
 har haft väldigt svårt för att bara gå och lägga mig på senaste tiden,
det känns liksom alldeles för tråkigt att sova. att av egen vilja lägga mig
i ett mörkt rum och bara vänta på att somna. ligga där helt stilla som om
jag vore död nästan. nä, fy sjuttsingen.
 
men tillslut blir man ju ändå illa tvungen, så godnatt, allesammans.
2

igår + idag

2013-04-21; 23:42:00

i lördags var jag på öppet hus på nyckelviksskolan, tittade runt på elevarbeten och intagningsprover
och alla skolans verkstäder osv osv
mycket betong
å pilliga små modeller
det var tillräckligt varmt för vårskor!
fadern min var med.
idag var jag och far i bro på släktkalas
det bjöds på extrema mängder kakor och tårtor
yumyum!
min supergulliga kusin arvid <3
alltså vill typ ta med honom hem varje gång jag träffar honom.
man blir ju glad av å bara se på honom!!efter bro begav vi oss till kungsholmen där vi tog oss en promenad innan vi bestämde
oss för middag på texas longhorn.
jag testade deras egna öl, väldigt "blommig" kom jag fram till
vi åt beef fajitas, dögottttttttt.
min käre far
vi begav oss hemåt vid halv nio och först då försvann solen ner bakom horisonten.
 
ÄLSKAR att det är ljust så länge, det är så himla fantastiskt mysigt så det finns inte.
5

dagens anna

2013-04-18; 13:45:10

 
hej alla.
såhär ser jag ut idag, iförd polo från second hand och egensydd kjol.
har bråttom så det är allt jag hinner med att skriva om.
hej då.
6

tankar

2013-04-17; 15:23:47

 
har så himla mycket på gång i mitt huvud just nu. antagningar hit och dit,
prover som ska in, ny bloggdesign, bra tankar, dåliga tankar, jobbansökningar,
syprojekt och annat. mitt huvud pallar inte med allt. det är så mycket som måste
göras att min hjärna strejkar, vilket leder till att inget blir gjort istället.
 
känner att jag måste investera i en kalender. genast!
0

12 bra sen senast

2013-04-15; 14:57:15

hemmagjord sushi
umgås med fina alice
fredagschampagne
denna kvinna och denna katt
nyaste tillskottet i släkten - arvid (dögullig)
våffelpålägg!
perfekt-tempererad capuccino
faktumet att blommorna börjar komma upp
fotopromenad med emma
nyköpt favorit!
detta busfrö som lyser upp varje gång han ser mig, åh.
stadspromenader
2

från födelsedag

2013-04-09; 10:37:39

födelsedagsbarnet!
min mor.
skålade med champagne!
vårt bord!
mumsig oxfilé till förrätt.
fin.
mat mat mat.
min papi!
dögott kött! rostbiff av hjort.så himla glad 18-åring <3
vi hängde lite på toan, som var jättefancy med lounge och allt, innan vi gick till mornington!
avslutar med denna: de bästa föräldrarna jag vet.
 
puss!
0

såhär ser jag ut - fredag

2013-04-05; 13:40:08

har på mig mitt murgröne-halsband som jag fått av mormor.
när det är fredag måste man ju ändå ta å va lite extra festlig!
och jeanstopp från aa!
och trasiga brillor :(
 
igår fyllde min syster år och det firades på nosh and chow med min familj.
så himla bra den där familjen är asså, bara mamma pappa elsa och jag.
 
och idag ska jag tvätta bilen med den där mormodern jag har som också är rätt bra!
hejsvejs.
4

ännu en rubrik

2013-04-03; 10:19:27

lite påskbilder.
 
mitt liv är inte vad mitt liv var för en vecka sedan. det är ett nytt liv nu
och jag har behövt andas en del såhär i övergången. det får ni leva med.
 
men imorgon fyller min kära syster 18 år och det ska bli så jävlans läskigt
men kul för henne å det ska firas. 
 
har börjat ta långa promenader, med vänner och med mig själv.
 
har även gjort i ordning min garderob och det ska ni få bilder på strax,
puss!
 
1