if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

en ledig lördag

2012-12-30; 09:57:00

jag såg ut lite såhäroch såhär.
kom hem med detta:
- mörkblå piké
- ljusblå jeanstopp
 
jag och erik gick på stan i gårdagens regniga väder i jakt på mellandagsfynd och annat.
blev en aning besviken på rean men nöjd med köpen ändå. erik införskaffade en tröja från
det där japanska märket muji som var superfin.
 
(och jag måste bara berätta sjukaste grejen, vi satt på en såndär tunnelbanestationbänk
och så bad erik mig att flytta mig lite till höger och då känner jag hur en sticka kör rakt
in i sidan på min rumpa!! ni anar inte hur ont det gjorde och jag fick typ krypa hem där
mamma och erik fick inspekerade min skada och just nu sitter jag fortfarande troligtvis med
en liten sticka i skinkan. så sjukt)
3
Johanna - 2012-12-30 17:42:46
åh stackarn :( trodde det var någon form av facerape men tydligen inte. hoppas rumpan mår bättre imorgon!
Svar: ja, det får man hoppas!! :)
anna.blo.gg
Svägerskan Louise - 2013-01-01 20:09:45
Åh, lilla Anna då! Hoppas stickan är borta nu <333 Nästa gång något sånt händer får Erik allt vara en gentleman och bära dig hem!
ELIN - 2013-01-02 22:12:58
snyggt! vart är toppen från?
Svar: tack! min mor gav mig den efter en resa, men jag hittade deras hemsida: http://canada.roots.com/
anna.blo.gg