if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

onsdag i klockslag

2013-01-24; 10:10:00

7.00
vaknar bredvid min ena favvo (erik) och han pussar mig hejdå.
8.00
inser att jag måste ta tag i denna röra.
9.00
färdigstädat rum! + kudden jag och pappa gjorde klart och hängde upp i förrgår.
mycket nöjd måste jag säga.
9.30
obligatorisk frukostbild i nybäddad säng.
10.00
ger mig ut i många minusgrader för att handla tyg på rea!11.00
färdigshoppad och påväg hem då jag inser att mannen vid östra
stämplade min bussremsa med 9.30 istället för 10.30 vilket betyder att
jag får ännu en stämpel. jag som hade skyndat mig..
11.30
blå knästrumpor och vantar pga kylan.
också 11.30
var himla fint ändå.
12.00
visar upp mina fynd. det mönstriga möbeltyget ska bli en ny
favvokjol hoppas jag på, då den förra blev förstörd i tvätten.
13.00
dokumenterar hur jag såg ut.
13.30
hade en jättefin idé om att fotografera pappas fångade strömmingar i 
mönster och hej å hå, men visade sig att de inte hade huvudena kvar vilket
gjorde det hela mest groteskt.
14.30
lunch - pestopasta med massa parmesan och extra olivolja.
15.30
städar jag vardagsrummet.
16.00
redigerar jag dessa bilder och ser på glee.
17.00
hade bestämt mig för att sy en träningspåse av överblivet tyg från
kudden, så det blev en sådan. 
18.00
två skivor blodpudding innan träningen, man måste ju ha
något att förbränna ju!
19.00
packar träningskläderna.
20.00
crosstrainar på friskis. fy faaabian vad kallt det var att åka till gymmet,
blir så himla stolt varje gång jag övervinner kylan.
21.00
är hemma igen hos min andra favvo (tigger) som var på bushumör.
blev ingen bio tyvärr, vart för trött efter träningen,
men det var en bra idag i alla fall.
 
pussåkram.
0